چرا طیلا

  • PDF

صنایع غذایی طیلا، برندی ثبت شده در حوزه های مختلف صنایع غذایی می باشد که توسط شرکت اقتصاد گستران پایدار سرمایه گذاری شده است. یکی از عمده فعالیتهای طیلا در حوزه تولید، بسته بندی و عرضه گسترده محصولات متنوع غذایی می باشد.

صنایع غذایی طیلا با بهره مندی از دانش و فناوریهای نوین مبادرت به تولید محصولات غذایی پاک با ارزش غذایی بالا  متناسب با ذائقه مردم کشورمان کرده است. آنچه محصولات طیلا را متمایز ساخته کیفیت، تازگی و سلامت تولید از آغاز تا پایان است .

طیلا پخش به عنوان یکی از زیر مجموعه های دیگر شرکت اقتصاد گستران پایدار به عنوان تنها مجموعه معتبر و فعال رسمی در حوزه توزیع محصولات صنایع غذایی طیلا فعالیت می نماید.این مجموعه متعهد شده تا محصولات برند طیلا را در بیش از 80000 نقطه فروش نهایی با هدف دسترسی آسان مشتریان گرامی توزیع نماید . اهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که شعار و باور عملی در صنایع غذایی طیلا و طیلا پخش همواره " ایرانی لایق بهترین هاست، همه برای ارتقای سلامت جامعه بکوشیم" می باشد .

صنایع غذایی طیلا در نظر دارد در آینده ای نزدیک با تاسیس آکادمی مجازی سلامت با نام TilaHealth.ir ، با تولید و گردآوری دانش نامه ای به روز، در راستای دانش افزایی حوزه سلامت ایرانیان گام بردارد و معتقد است گروه های مختلف جامعه از طیفهای کودکان، نوجوانان، جوانان، زن و مرد و در مجموع خانواده، همگی نیازهای غذایی خاص خود را دارندکه لازم است ضمن بررسی علمی توسط محققین در راستای رفع آنها تولید انجام دهد .

اکنون مفتخر هستیم به اطلاع برسانیم داشتن نشان سازمان غذا و دارو، نشان استاندارد، نشان حلال و داشتن استانداردهای بین المللی ایزو در سطوح مدیریتی و کیفی تولیدات، همه و همه تلاشهایی است که ما را در تحقق اهدافمان یاری می نماید .

طیلا می درخشد چون:

1. در تولید مواد اولیه محصولات خود نظارت دارد .

2. فرآیندهای تولید نوین را می شناسد و ابزارهای آن را در اختیار دارد.

3. دانش سلامت را به عنوان همراه و نه مقابل، در کنار خود می داند .

4. نیازهای غذایی طیفهای مختلف جامعه را شناسایی کرده است .

5. محصولات خود را با ذائقه مردم تطبیق می دهد و ذائقه سازی نمی کند .

6. محصولات خود را با حداقل قیمت ممکن و با بالاترین کیفیت به دست مصرف کننده نهایی می رساند .

7. مشتری در برند طیلا جایگاه ویژه ای دارد. نظر، پیشنهاد و انتقاد او در بالاترین سطح مدیریتی بررسی می شود.

8. روزآمدی در تولیدات را همواره مد نظر خود قرار می دهد، قرار نیست توفیق در تولید یک محصول آن را ابدی کند بلکه لازمه ماندگاری در سبد غذایی هر ایرانی دانش افزایی در فرآیند تولید است که طیلا در ساختار خود از این مهم بهره مند است .

 


شما در این صفحه هستید :